My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under juli 2014

Av Malin Skogström - 25 juli 2014 08:07

Fick bli ett litet inlägg i mobilen. Gilla det egentligen inte längre, tar så himlalngt tid och jag träffa punktknappen hela tiden. :-P

Idag blir det jobb 8-16 på laggabergs skola. Fast sommarfritids. ;-)
När jag har slutat blir det hem, fylla.bilen med det som jag just packat klart. Men hämta barnen för att åka till stugan, sover där natt, så slioper vi Njurundavägen imorn när vi ska på äventyr! :-D

Alla får ha en bra helg!! :-D

Tröttis på bilden!! ;-)

Av Malin Skogström - 23 juli 2014 07:38

Nu var det så himla längesedan jag skrev att jag inte ens kan komma ihåg vad jag skrev i mitt senaste inlägg, Jag har haft semester, varit hemma med sjukt barn samt att jag ska börja jobba igen. Det har hänt jätte mycket under de senaste veckorna! =) Både bra och dåliga saker.

Nu fick jag en liten stund över innan jag ska fara neröver mot jättendal, jag ska jobba på annan ort idag, det är himla kul med så mycket variationer! =)


I helgen så kommer vi att fara ner till furuvik, vi blir många som åker, så jag hoppas att det kommer bli en bra dag! =)

Vi har möblerat om hemma, så att vi har fått matbord i vardagsrummet, det går inte att sitta i käket denna årstiden, det är så hett att det knappt går att vara där inne, men nu kan vi äta i "matsalen" så då är det mycket bättre! =D


Näe nu ska jag samla ihop mina saker o alla matlådor leta upp ett par skor och sen bege mig till bilen så jag kan åka till jobbet =P 9-19 idag. Hoppas det inte blir för varmt! =)

Ha en bra dag samt helg alla som läser, vänner o fiender! =P

Av Malin Skogström - 15 juli 2014 19:03

Den jobbigaste huvudvärken är den man får av att gråta. Usch vad jag ogillar att gråta!!!

Av Malin Skogström - 9 juli 2014 21:39

Med Jonas, Matilda, Kaspian, Danne, Sara, Mamma, Tommy, Maya, Morfar, Ewy, John o Ingrid.

Av Malin Skogström - 7 juli 2014 23:56

O vi stortrivs!!!

Av Malin Skogström - 1 juli 2014 09:55

Föddes denna lilla skrutt!? :-) Idag blir.hon tre år. :-D

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards