My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under februari 2014

Av Malin Skogström - 28 februari 2014 13:18

Nu sitter jag o väntar på att pizzorna ska bli klara. Så jag kan åka till nya.lägenheten o äta lunch med grabbarna som är underbara o hjälpsamma. Stort tack i förskott för all hjälp!! :-D

Jag är väldigt hungrig. Men det går snart över. :-P
Längtar tills ikväll!!! Då vi är klara med allt stök!! ;-)

Av Malin Skogström - 28 februari 2014 07:27

Dagen jag väntat på så länge är äntligen här!!! :-D

.

Av Malin Skogström - 27 februari 2014 14:48

Torsdag idag!
Idag är inte en dag jag är direkt sugen på att jobba 10 timmar, men jag har redan jobbat mer än hälften så det är inte länge kvar. Slutar 19 ikväll och då blir det direkt hem för att packa det sista. Imorn är det äntligen dax!!
Jag har sett fram emot dethär så länge! Jonas är just nu o lämnar Matilda hos mormor så hon får leka med Maya ändå fram till lördag!! :-D
Kaspian får vara med faster och lillkusin en stund på dagen och sen sova med farmor till lördag! :-)

Av Malin Skogström - 25 februari 2014 22:35

ÄLSKADE LÖN!!!
VILL FLYTTA O INREDA NU!!!

Hej

Av Malin Skogström - 25 februari 2014 22:34

Hur är det med dig?

Näe. Det tog inte så lång tid!!

Av Malin Skogström - 24 februari 2014 21:34

Har ju sett det tidigare men nu ser vi om allt, började för längesedan. Deg är sånt en kan slötitta på medans en gör annat som slöar i soffan eller bloggar eller liknande. Idag blev det en tur till Birsta/ikea med bästaste vännen! Det var så himla mysigt. :-) åt middag, strosade på, kollade inredning, som vi båda två behöver nu då hon har ny lägenhet o vi har på fredag!!!
Att jobba idag gick jättebra! Har fortfarande lite ont. Imorn blir det möte i Harmånger, måste förbereda mig lite inför det, medarbetarsamtal är så spännande, men att utvärdera sig själv är verkligen inte det lättaste. :-/
Så nu ska jag försöka svara på de där frågorna lite innan jag ska sova och jobba förmiddag imorn. :-)

Av Malin Skogström - 23 februari 2014 19:41

Ja fö har jag spenderat hela helgen hemma för att se om mina magsmärtor skulle gå över. På akuten var detinge roligt att vara, de trodde blindtarm, men de kunde även vara problem med en äggstock eller de vet inte vad!!
Imorn ska jag åter på jobbet igen trotts att jag ingd är superpigg men jag behöver gå imorn, hard möte med rektorn samt föräldrarnoch på tisdag ska ha medarbetarsamtal med chefen på andra jobbet..
på onsdag blir det dubbeljobb samt en kväll hos världens bästa lenitha med mys o tv och annat gott!
Torsdag blir det dubbeljobb samt en helkväll med packning!!! Allt det sista ska vara packat på torsdag när vi går o lägger oss. Dvs, det vi haf haft kvar o andvänd i köket och de som är vid tv o boxen. Hehe, inte så mycket alltså. ;-)

nu känns det så nära o så härligt o så skönt o det sla bli så bra. Det enda jag har lute ågren över är att våra väggdekorationer har förstört väggen lite på vissa ställen men jag tror att det ska vara lugnt. Lite får man julämna när man flyttar hur ska en annars kunna bo o dekorera som en själv känner för!??
Näenu ska kjah spela lite spel på surfen och kolla på tv medans, sen blir det äntligen helg för mig o jonas tillsammans. :-) :-)

Ha en fortsatt trevlig söndag allesammans!!!!

Av Malin Skogström - 21 februari 2014 12:33

Alt 1: Bli inlagd för att se om det blir sämre eller bättre.
Alt 2: Åka hem för att vila o se om det blir sämre eller bättre.

Symptom som liknar blindtarmsinflammation men proverna visar inget. Ät för tidigt för att kunna göra något. Blir det bättre är det toppen. Blir det sämre eller om jag får feber blir det akut resa till akuten igen.

Sjukskrivit mig hela helgen för att kunna känna efter i magen ordentligt.
Jag hoppas på förbättring och.inte försämring.

Bra start på helgen dethär!!!
Nu soffläge och umgås med barnen så gott de går och sen blir det väl hockey (om Jonas får bestämma). Hehe

Ha en bra hela allesammans!!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards