My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under november 2013

Av Malin Skogström - 30 november 2013 18:44

Det är imorn. Ska bli mysigt att få vara med barnen då och gå på julskyltningen i stan. Sen blir de nog hem o fika adventsfika o fira kaspians dopdag. Den som man aldrig glömmer. :-)
Hoppas alla får en mysig advent!! :-)

Av Malin Skogström - 29 november 2013 17:44

Sitter på jobbet just nu. Fördriver tiden med att glo på tv. Slutar om lite mer än en timme. Då blir det att baka ännu mer. Blev inte så nöjd med brödet jag gjorde.igår Men det går självklart äta.. :-)
Jag gjorde lussebullar. Glutenfria. Finns ju inte o köpa så då gjorde jag Lillebror hjälpte till! :-) men även Matilda. Hon gjorde två bullar till sig o kaspian. :-)
Ikväll blir det mjuk pepparkaka som står på schema samt göra resplan o börja packa inför nästa helg. :-)
Trollhättan o Ullared samt middag o mys i sthlm på vägen hem!!!

Längtar!!! :-)

Av Malin Skogström - 28 november 2013 14:02

Nu var det längesedan jag skrev. Men jag har verkligen inte hunnit, jobb, jobb, jobb, julpyntatnoch umgänge ned nära o kära! :-)
Har plocka bort ännu fler tjuvar, känns bra. Helgen som kommer är det julskyltning i Timrå, sörberge och stan. Vilken går vi på? Jag jobbar lördag men blir ledig söndag, skönt. :-) fick förlängt jobb till 20 december på ljusta. Bra! :-)

Nästa helg bär det av! Då åker vi till Trollhättan, dop! Ska bli kul, vi ska även passa på att ta en tur till ullared. Ska bli kul att köpa julklappar där!! :-)
Mamma har gett barnen 500:- var som de ska handla kläder för där nere. Lite som en tidig julklapp. :-)

Jag jobbar jätte mycket o det har verkligen visat sig på mina lönespecer. :-)
Matilda pratar jättetydligt. Går knappt att missförstå nu mera.
Till veckan ska Kaspian på återkoll Ang sin njure. Se vad de säger om det..

Av Malin Skogström - 25 november 2013 06:29

Då var vi uppe 1 timme för tidigt, för att ett pucko ringde 5.50 Ingen tanke på att vi är fler än bara Jonas här hemma!

Av Malin Skogström - 19 november 2013 17:03

Jaha, då var det min födelsedag. Känns inte riktigt. Vet inte varför men fick bra fina paket i lördags o är väldigt nöjd med det.
Äntligen ska jag kunna köpa mitt halsband!! :-D

Tack till alla som grattat o uppvaktat mig de närmaste dagarna. Uppskattas verkligen!!! :-)

Av Malin Skogström - 18 november 2013 12:10

Täcka alla inblandade för en helt underbar helg.. Bakande, umgänge.med barn o man samt kalas för mig igår. Jag fick jätte mycket fint o behövligt. :-)
Längtar tilld jag kan köpa mitt halsband!!! :-D

Av Malin Skogström - 14 november 2013 12:18

Det heter min arbetsgivare.
Det är ett underbart företag. Vad jag sett hittills. :-) trivs med chefen, kollegerna, schemat. Ja allt. ;-)
Jag hade nog lite tur som halkade in på just denna banan, men jag trivs.verkligen :-)

Jag har en vän eller två som ofta säger till mig att jag ska göra mig av med energitjuvar. Ni ska veta att jag gör så gör jag kan. Jag tror att de drar sig till mig. Drygt. Men nu ska de väl snart vara tomt på sådana hoppas jag. :-)

Ikväll är de sent jobb men när jag kommer hem måste jag städa undan halloween som fortfarande finns framme sedan lördagen..
Har lite bilder på deklarationen dagtid.Var även röda lampor i hela lägenheten på kvällen. :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards