My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under februari 2015

Av Malin Skogström - 25 februari 2015 07:04

Dethär kom jag hem till igår efler jobbet!!
<3 :-)

Av Malin Skogström - 23 februari 2015 08:16

Hade öppning (6:30) på fritids i morse. Och b jag trodde att jag skulle bara trött men det var mysigt att få en lugn morgon.
Ikväll har jag en visning av partylite så när jag kommer hem måste jag fixa mat o äta innan jag ska fara på en gång. :-)
Idag är Jonas hemma och har VAB, Kaspian hade feber igår, jag vill ha dem hemma en feberfri dag innan dem får gå på dagis.
Nu ska jag fortsätta jobba lite innan dagen är slut. ;-)
Alla som läser får ha en bra dag!!

Av Malin Skogström - 19 februari 2015 10:33

Tröttare,tröttast.
Det är en ganska bra beskrivning på mig idag..
Har jobbat på mariedalskolan hela veckan. Plus att jag jobbat på mitt andra samtidigt. Jag tycker det är himla kul att jobba. Så då är det kul att kunna kombinera.
Inskolning ny tjej på jobbet i tisdags. Helt underbar människa. Hon tog för sig av det hon istället göra. Tog ansvar på en gång och hon skötte sig så himla bra. Gillar personer som är så framåt att man knappt behöver skola in dem utan dem sköter det wå bra själva! :-)
Näste tjej ska skolas in nästa vecka. Kommer bli super det här. :-)
Jag tycker det har varit jätte jobbigt med två vikarier som nästan aldrig kan eller blir sjuk hela tiden. Inte ens jag som har småbarn blir sjuk så mycket. Är ganska skönt att det Förhoppningsvis blir bättre nu.
Får se närmare våren.
Är såååå himla ledsamt att alltid få jobba för vikarier tycker det är jobbigt att jobba eller att det är förlänga pass eller för täta pass.
Äh nog n om det. Nu är det det snart helg i kalas.
Tur att vikarier som vill o kan jobba finns. För då får jag gå på lillasysters kalas!!!! ? ?

Av Malin Skogström - 12 februari 2015 13:51

Bröd från i måndags.
Cookie från igår.
Kan om jag vill.

Bull,bull,bull bullshit.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards