My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under oktober 2014

Av Malin Skogström - 28 oktober 2014 16:43

= bra dag!
Idag har det varit lugnt på jobbet. Jag o en kollega till åkte med vårat fritidsbarn på utflykt. :-) blev en toppenbra dag! :-)

Mycket kvalitets tid! :-)
Hade min sista dag på Alen idag, men det dröjer inte långe innan jag får fler dagar eller nytt jobb. :-)

Imorn blir det lite fotojobb på schema!! Så kul att få nytta av kameran!! :-)
Efter det ska barnens morbror med sambo hämta barnen och komma hem till oss för att äta så jonas kan hjälpa dem med bilen. ;-)
På torsdagen ät vi lediga lediga, får se vad kul vi hittar på!
På fredag är det dax för afterwork!! Ser fram emot det så himla mycket!! :-)

Ha en fortsatt bra vecka allesammans!!!

Av Malin Skogström - 25 oktober 2014 15:17

Igår hade jag ljusparty och det var så himla bra. Alla som kom är underbara människor... Jag älskar verkligen att ha alla mina närmaste vänner tillsammans. Synd att det inte var riktigt alla bara! Saknades någon. :-/
Idag är jag på jobbet.. Och nu blir det fyra dagar med 9-19 pass. Sen är jag ledig tre dagar... Ojoj vad skönt de ska bli!!! ;-)

Nu fortsätta jobba...
Vänskap måste vårdas!! Inte alla som tänkter på det...

Av Malin Skogström - 20 oktober 2014 10:32

Finns inget att säga just nu!
Återkommer!

Av Malin Skogström - 17 oktober 2014 07:52

...slut på veckan det är dax för fredagsmyyyys!!

Idag hoppas jag kunna sluta liiite tidigare så jag kan hämta barnen och då ska vi åka och köpa fredagsmysgott. Lovade Matilda det idag när vi lämnade henne på förskolan. Matilda har ingen bra dag idag. Arg för att det var fel kläder, arg för vantarna skulle ligga i fickan, arg för att hon skulle kliva ur bilen själv, arg för att jag inte ville bära henne från bilen, sedan ledsen för att jag var tvungen att åka och jobba. :-( Lillgumman. Blir bättre senare. :-) vet ju det. Hoppas hon orkar med kvällen. :-)

Nu ska jag jobba lite samt spela upp teater för barnen. :-P
Hehe ha en bra helg!!

Av Malin Skogström - 11 oktober 2014 09:59

Idag fick vi en välförtjänt sovmorgon. HELA FAMILJEN.
Kaspian vaknade 8.20 kom in till oss o bara myste. Strax efter kom Matilda.
När vi väl klev upp blev det en mysig frukost och nu är vi på väg till badhuset för att roa oss lite.

Ikväll kommer lillebror med sin Sambo!! :-D så kul! ;-)
Vi ska göra hemmagjord pizza! Längesedan nu. Kommer bli en bra dag!! :-)

Av Malin Skogström - 10 oktober 2014 07:54

Idag är det.äntligen fredag och jag ska få helg när jag slutar här vid halv fyra! :-) kommer bli kort helg eftersom jag tog på mig extra o jobbar söndagen..
Ikväll blir det mys, imorn blir det umgänge med barnen, bad, mys, klippning inför barnens fotografering på förskolan till veckan.
Massa bra hoppas jag! :-)

Ha en BRA helg allesammans!!!

Av Malin Skogström - 9 oktober 2014 14:48

På jobbet idag!!

Av Malin Skogström - 8 oktober 2014 07:37

Jaha, precis som många andra har jag blivit drabbad av Nordeas tekniska problem då det har blivit dubbeldragningar på allt från fredagen samt lördagens köp.
Men det knepiga är att dubblingen drogs idag och jag handla i fredags. Snacka om att bli fundersam. :-/
Nästa 1600:- som har blivit dubbeldraget. Men det skulle komma tillbaka under dagen idag! :-P hoppas de! Tur att man har lite sparkapital så det inte gör något att det här händer. Skulle vara jobbigt med minus på konto o inte förstår varför!!

Ny dag idag!!
Idag ska jag ringa o boka ljusparty men ska jag försöka få iväg en inbjudan till människorna som får komma! :-)

Ha ebba riktigt trevlig rening o ruskigt blåsig dag!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards