My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under december 2013

Av Malin Skogström - 5 december 2013 14:16

Idag fick vi veta lite mer om hur det gick med ultraljudsundersökningen av njurarna som kaspian var på igår.
Barnläkaren ringde o berättade att den njure som var full med systor och vävnad inte hade vuxit något sedan förra kontrollen i Jan. Men den friska njuren växte som den skulle han är pigg i allmänhet så läkaren skulle skicka det bilderna samt åsikter om åtgärder för den icke fungerande njuren till Uppsala. Dem skulle bestämma vilka åtgärder vi skulle ta utifrån resultatet.
Så har vi tur får vi höra från Uppsala före jul.. Nervöst..
Dem ska avgöra om han behöver opereras eller inte..

Imorn far vi till stormen. Ändå ner till Trollhättan för på lördag är det dop! :-D
På söndag blir det heldag på ullared. Söndag hemväg med besök hos bästaste chrille o mija o embla! :-)

Av Malin Skogström - 3 december 2013 07:45

Om man räknar med idag är det bara tre arbetsdagar kvar innan vi ska åka neröver!! =)

Vi är bjudna på tvilligdop! Har alldrig varit på det så det ska bli himla spännande! =D


I samband medatt vi åker till trollhättan så ska vi åka till Ullared en av dagarna samt att vi ska stanna till i stockholm hos Bästa vännerna och bli bjudna på mat. det kommer bli så himla mysigt, jag längtar tills vi kommer iväg, ska bli kul o se vad barnen säger och om det kommer orka med sju timmars bilresa ner till Trollhättan, blir ju bättre på hemvägen =P Då blir det ju så att resan delas =) eftersom vi stannar i sthlm. =)


Idag ska jag jobba till 14.30 någonstans, sen ska jag hämta upp Majja i Birsta vi ska åka på möte med jobbet, hon är ju vikarie på mitt jobb så då ska hon vara med både på Habeliteringen och på p-mötet som är efter det.

Så jag kommer troligtvis vara hemma runt åtta ikväll, om jag har tur =)


Imorn kommer den stora dagen då vi ska ha återbesök om Kaspians njure, ska kolla om den har tillbakabildats eller om den måste opereras bort.. Jag hoppas att den är borta. =/

Är lite nervös inför imorn men det kommer nog gå bra!!


På torsdag jobbar jag dubbel så då blir det hemgång 19, men det är sista kvällen och sen är vi lediga 4 dagar tillsammans!! Sååååå mysigt!! Jag längtar så himla mycket efter detta ska bli så himla kul! =)


Nu ska jag sluta fördriva tiden och se till att göra mig klar så att jag kommer iväg till jobbet i tid! =D Jag tycker att det är himla kul att jobba som elevassistent, man får vara med om så himla mycket i både skolan och på fritids, men behöver aldrig ligga bakom planering eller APT möte osv, men om jag blir kvar hela våren då kommer jag se till att jag kanske ska kunna ta på mig en lektion eller två, jag älsar ju bild så det skulle ju vara ganska passande om jag kunde få det! =D

Låt se hur det blir med det, möte om jag får vara kvar ska vara någon gång nästa vecka, tror jag i alla fall, annars har jag bara till den 20 december med dubbla jobb. =)


Ha en bra dag alla! Det ska minsann jag ha! =D

Av Malin Skogström - 2 december 2013 11:26

Är inte det lättaste. Matilda använder 104 i vissa tröjor, annars är det 98 som gäller. Kaspian använder 86 -92. Han börjar bli storkille!!
Fartfylld vecka som gäller..
Tisdag: jobb 1 och dubbla möten på kvällen.
Onsdag: jobb 1 sjukhus m. Kaspian och jobb 2
Torsdag: jobb 1 o jobb 2.
Fredag: åka från hemmet senast 7.30
Så bra!!! :-D

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards