My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Onsdag = veckobyte

Av Malin Skogström - 2 februari 2011 12:35

Idag är det onsdag och jag går in i vecka 22, tiden går så himla fort...

Igår var det tänkt att vi skulle till Cissi men jag hade totalt glömt bort att jag skulle träffa Jonas bror och sambo, så det blev att vi for dit, ska träffa Cissi en annan dag som vi har bokat.. =D


Just nu sitter jag på jobbet igen som väntat, dagen idag har gått otroligt fort, har träffa chefen och vi har pratat om mina tider från och med nästa vecka.. =)

Jag ska ju flytta till Ögårdens förskola och då kommer jag att jobba 100 varannan vecka.. =) MEN... jag skulle prata med dem och säga att jag är "ledig" varannan vecka och se om det eventuellt behövdes förstäkrning eller om det behövdes vikarie på någon av förskolorna så skulle jag får första king och hoppa in =P


Idag ska vi åka till Matte och Mia för vi ska äta Chile con carne och det är ju såå himla gott!!

Jonas åt ju det första gången när vi var hos Linda i Skövde och då tyckte jag att han kan äta det igen =D

Han sa att det är något som han gör en gång om året  ;) hehe

Danne ska följa med oss dit för det var längesedan som han var ut någonstans...


Jonas kom hem med två bananlådor igår oxå, vilket var toppen då kan jag börja packa ner i vardagsrummet!! =D


Vi har packat ner alla barnkläder och grejor i i Ullaredsbag nu som bara står och tar plats tillsammans med spjälsängen! =P  men vi flyttar ju snart, (Hoppas jag!!)..


Sparkarna har blivit fler, igår när vi gick o la oss så var det väldigt livligt där inne... Ibland när man ser film får h*n för sig att röra på sig men oftats är det lugnt när det är filmtajm.. I helgen är det tänkt som jag kan förstå det att vi ska till Jonas mamma och  äta, Jonas som har bestämmt det =P


Näe nu ska jag ta mig en lite kopp choklad och slappa lite innan jag går tillbaka till barngruppen... Slutar tre idag för en gång skulle sååå himla skönt.. =)

Kom på att det eventuellt blir till att Boka vagenen idag när vi ända ska förbi Mia och plocka upp henne innan va far hem till dem.. =D Har ju redan bestämt vilken det blir men det har jag vetat sedan jag gjorde min praktik hos henne förra våren! =) Men det ska ju beställas in o grejor =P hehe


Men ha en bra dag allesammans!! =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards