My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Vecka 38 idag...

Av Malin Skogström - 25 maj 2011 11:17

Idag går jag in i vecka 38 så det är ca 20 dagar kvar av min graviditet, vilket inte alls är mkt, men vi får cäl se om det blir mer eller mindre...

=)

De fllesta har nu lagt sina gissningar, så det ska bli kul att se när den lilla tänker komma ut..

I måndags så var jag bara hemma och tog de lugtn hela dagen. =) Gjorde inte speciellt mkt alls, men det var otroligt skönt vill jag lova.. =)

Igår så var jag på Birsta med Sandra och Bea, då tog vi en fika på Charm, sen var vi in på change och kollade på bh och bikini..

Tror vi var där i säkert en och en halv timme för att prova en massa. =)

Efter vi var klar med det gick vi på Gina och kollade en snabbis, sen kollade vi in på HM. =) Sen äntligen efter en massa gång så var det hemfärd som gällde. =)

Vi for hem till mig och hämtade upp Jonas och sen hem till Sandra för att hämta upp Zingo och efter det skjutsade vi hem Bea till Timrå, för vi skulle i alla fall dit och kolla på hus. =) Det såg bra ut på internet, men det var ingen höjdare när man väl kom in i huset.. =/ Men vi ska kolla på ett till idag så vi får väl se om det är mkt bättre än det förra.. =)


Efter vi kollat på hus så ska vi hem till Mia och käka med dem, Mattias är ju i Norge men Jonas ska kolla vad det är Mia behöver till bilen så hon kan få den igenom besiktningen..


Just nu så sitter lillebror och väntar på att jag ska bli klar så vi kan åka på Birsta, han vill att jag ska följa med dit. Jag har precis hjälpt honom med hans telefon.. =)


Men imorn då ska jag till Barnmorskan och då är det tänkt att vi ska göra en utvärdering av min graviditet. =D ska bli väldigt spännande =D


Och på fredag så ska jag träffa Annica, var meningen att jag skulle gör det idag, men eftersom jag hade glömt att Danne skulle komma så fick vi skjuta på det =)


Det är väl ungefär som min vecka har sett ut och kommer att se ut..

Får se till att skriva mer en annan dag då jag inte har ett stressmonster bredvid ;) hehe =D


Hoppas alla får en toppendag i solen.. Här kommer lite bilder från vecka 37+0


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards