My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

Midsommar..

Av Malin Skogström - 22 juni 2011 12:02

Dagen närmar sig med stora steg för alla runt omkring, men för mig känns det som att det är en evighet tills dess.. Men den dagen kommer väl så småningom den oxå..


Idag har jag gått över tiden 8 dagar, men som jag nämt tidigare så är det inge ovanligt om man jämnför med mammsen! =)


Jag får ta en dag i taget.. Vilket på ett sätt är otroligt tråkigt.. Messa nyss med Lina och vi kom fram till att vi ska ses imorn OM inget händer, vilket ja fick skriva till henne att hon skulle höra av sig innan hon kom bara för att försäkra sig om att jag fortfarande kan träffa henne! =P

Ja menar, det är ju inte det första man tänker på om man bokat med en kompis att man ska ringa och avboka det innan man far in på förlossningen tex. =P haha =D


Vi ska ses på Birsta och ta en fika och surra lite, var ett tag sedan vi såg, så det ska bli himla kul =) Det dröjer mellan gångerna men det är MINST lika kul att ses för det.. =D


Igår så kollade vi på Harry Potter 7 del 1, man måste ju uppdatera sig lite innan man ska se del två, inte för att jag känner att jag behöver det med tanke på att jag läst boken två gånger och sett filmen nu två gånger.. =)

Jag tror att del två kommer att vara likabra som del ett, men det är sååå många som inte tycker att den var bra, men jag kan inte hålla med dem, jag tycker att man följer  boken otroligt bra för en gång skull =)


Ikväll blir de film för min del och NHL för Jonas, han ska spela med en barndomskompis i Stockholm..  =) Tror att Jonas har fastnat ganska hårt förde spelet. Han sa igår att han tyckte det var väldigt roligt att spela men han gillar inte att förlora.. =P Kanske därför som han spelar mot mig då.. Då vinner han defenitivt! =D haha


 
 
Mija

Mija

22 juni 2011 22:00

Vad säger du Malin, snart får vi slita loss karlarna från playstationkontrollerna, jag tycker dom spelar varje kväll nu ju?! ;)
Haha! Krille sitter här med sitt headset och skriker "Jonas, Jonas hör du mig?!" hela tiden. Haha!

http://mijauz.blogg.se

Malin Skogström

23 juni 2011 10:02

Ja men precis =D haha är väl på tiden att det gör något vettigt istället! =P hehe
Jonas är likadan han sitter med sitt headset och Ropar, men du ska se när han släpper in mål, han hoippar värre än en treåring som inte vill sova! =D haha =D
Men måste ju säga att det är lite underhållande att titta på honom! =D haha =D

 
Mija

Mija

23 juni 2011 10:12

Hahahaha! Precis så är Krille med, han sitter och skuttar och svär som en tok i soffan! Igår sa jag till honom "Om du svär sådär så vill ingen spela med dig mer", precis som man säger åt ett barn. Haha! :)
Jaja, man får väl tänka att så länge dom har roligt så, Krille är så glad att ha kontakt med Jonas igen. :)

http://mijauz.blogg.se

Malin Skogström

23 juni 2011 10:16

=D =D hahaha =D Jag skulle vulja se det där =D men det lär vi ju få då de spelar tillsammans i samma soffa =P hehe =D
Ja men det är rätt taktik de, men jag vet inte om de funkar på Jonas.. haha =D Men snart kan han inte skrka och skutta så sent på kvällen, hehe =P
Jag kan säga att Jonas oxå är väldigt glad för det, det märks på honom =D Hoppas det går bra med krilles körkort idag, vi håller tummarna för honom! =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards