My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

12 dagar övertid....

Av Malin Skogström - 26 juni 2011 14:15

Vi börjar med midsommar..

Jag och Jonas hade bestämmt med Sandra och Peter så det blev dit vi for på fredagen, vi gjorde en midsommarlunch (bild 1,2,3) och bara slappade lite, spela "skip-bo" och "Phase10", det var väldigt trevligt.. =)

Senare mot kvällen blev det självklart grillat med tillbehör (bild 4, 5) och jordgubbar till efterrätt.. =D

Såå himla mysigt, Peter hade varit och köpt ett parasoll så vi kunde sitta ute även om de skulle småregna, så det var otroligt mysigt.. =) Vi slapp regnet och satt ute till närmare 10, sen blev de för kallt så vi gick in och fortsatte kvällen, vi kom därifrån runt ett, vilket är lite senare än vi hade räknat med, men när man har trevligt så går tiden otroligt fort =)

1. 2. 3.  

4. 5. 6.  


Gårdagen blev slappdag, Jonas var så rastlös och jag hade sovit så dåligt så vi var ingen bra kombination igår haha =D

På kvällen for vi och tvättade bilen och sen surra lite med Sandra, hon jobbade natten.. =) När vi kom hem gjorde vi klar vår sk, planering för köket, tror att det kommer att bli riktigt bra då de blir klart..


Idag går jag fortfarande med en stor magen och vatten i fötterna och händerna, jag är lite, eller lite ska man väl inte säga, jag är fruktansvärt less på detta eviga väntandet, men det är defenitivt värt all väntan till slut.. =)


Imorn påbörjar Jonas sin semester, och han tycker att det är såå himla skönt.. Han har två veckor nu så vi får se vad vi hittar på efter det ska han jobba två veckor sen har han två veckor pappaledigt.. =)

Kommer att bli en toppensommar =D Om bara vädret vill ge med sig lite med =D

Idag är det ju någorlunda, men det kan ju bli bättre =D


Idag har jag gått 12 dagar över tiden och det blir nog fler, som det verkar nu, lite förverkar och mkt rörelse i magen men inte mer än så.. Tråkigt men sant.. =)


Idag är det tänkt att mamma, Tommy, lillebror och lillasyster ska komma hit, de ska käka middag här och vi ska prata om köket med Tommy, men mamma hade ju som plan att det skulle ha kommit en liten tills hon kom hit idag, men så är inte fallet.. =)

Hon får komma hit igen senare i veckan.. =)

Jonas for iväg till affären och köpte det sista som ve behövde för att kunna göra middag idag.. När han kommer hem har han med sig en kruka och i den står det en ros! =D Såå himla gulligt!! =D Jag blev otroligt glad och nu står den så fint i köket och luktar så gott.. =) Han är så gullig som köper en lite blomma, han sa att han tyckte jag skulle ha den, för det var jag värd! =D

Snacka om att jag blev både glad och rörd när han säger sådana saker! =D



Nu ska jag gå och göra klart de sista förberedelserna inför middagen! =)

Ha en fortsatt trevligkväll!! =)  

 
 
Ingen bild

Sandra

27 juni 2011 15:31

Tack för en trevlig åh underbar midsommar =) kunde inte bli bättre :D eller jo det saknades ju en person men h*n låg ju kvar i magen :/ men men bebisen fick ju smaka av maten iaf :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards