My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 9 september 2011

Äntligen fredag..

Av Malin Skogström - 9 september 2011 07:17

Idag är det fredag, äntligen kan jag ju säga.. =)

Veckan har gått väldigt fort, men Jonas har varit hemma från jobbet och sjuk, men han är ju bättre nu så på måndag blir de jobb för han igen. =)

Igår var jg till Birsta och träffade Niklas, vi åt lunch tillsammans och tog en kaffe sen var han tvungen att åka hem.. =)


När jag kom hem gjorde Jonas lunch och de blev köttbullar o makaroner =P Himla gott =)



På kvällen gick jag och mötte Lillebror och Tommy för de skulle skriva kontrakt på lägenheten så jag visade dem vart man skulle göra det. =) Så nu är även Parkeringen uppsagt, eller rättare sagt överskriven på Danne så nu kommer vi bara datumet allt närmare, gjorde även adressändring igår, beställde internet, fixade en massa med baken, så nu är det mesta klart, ska bara ringa några få samtal till så är allt klart inför flytten! =)


Har packa lite till nu, så det är gardroben i hallen kvar och även det mesta i köket, men det tar man sista veckan, eller de sista dagarna =)

Ska bli så kul, ser verkligen fram emot det! =D


Matilda är så himla rolig nu för hon skrattar tillbaka, men det har hon gjort ett tag, men när man "busar" med henne skrattar hon jättemkt! =D

Hon har börjat bli otroligt intresserad av sina händer och fötter! =) Ser så kul ut då och sitter och kikar på fötterna med största intresse! =D

Katterna har även börjat reagera när hon pratar, de kollar på henne och nosar på henne. =D Spännande..

Nu veckan har jag även bokat babysim, som vi ska gå på. =) Kommer att bli så himla kul =D Spännande att se hur hon reagerar.. =)

Hon har börjat höra från vilket håll ljudet kommer ifrån och kollar åt de håller då man gör ifrån sig ljud.. =)

Hon tycker att det är hur roligt som helst att se sig själv i spegel och skrattar åt det.. =P


När jag var på Birsta igår hittade jag värsta grejen som jag ska köpa till Matildas rum så fort vi flytat. =) Har även börjat kolla vad hon mer behöver för något kul =)


Just nu längtar jag som bara den tills vi flyttat =) Kommer att bli underbart! =)


Nu ska jag se till att plocka lite till innan jag ska göra frukost åt mig och Jonas.. =)

Lite bilder är väl på sin plats antar jag =)


 Katten har fångat en mus! =D

 Matilda Studerar sina fötter!

 Matilda lägger i första pengen i sin spargris (med lite hjälp)

  Maya tycker att läragåvagnen smakar gott ! =D

 Matilda prövar sina vinterkläder!

 Sömnig i bilstolen! =D

 Sömning i vagnen! =P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards