My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Malin Skogström - 26 oktober 2012 17:59

Sitter nu ner och gör ett försök att blogga lite, får se hur långt jag hinner innan jag blir avbruten! =9

Idag har första snön kommit som verkligen stannar dessutom! Självklart tog jag och Matilda på oss kläder för att gå ut och leka i den nykommna snön! =)

Kaspian fixck sova vidare inne medans vi gick ut. =)


Matilda blev väldigt chockad då hon såg att det var alldeles vitt på backen, vet inte riktigt vad som försigick i henne huvud just då! Man kan ju undra! =D

 


När vi kom in satt vi oss ner och drack lite varmt så vi inte skulle vara så frusna av oss! =) Efter det somnade Matilda i famnen på mig så jag gick och lade henne i soffan, konstigt nog sover hon bäst om man har radio eller annan musik på i bakgrunden på hon sover mitt på dagen.. =)


(Hann inte mer än hit så hade Matilda trillat baklänges ner för soffan.. =/
Så nu sitter hon i mitt knä.)


Har ju haft min lillebror på besök hela dagen, vi skulle äta tacos till middag och senare ikväll ska vi se en film. =)

Just nu är grabbarna ute ch byter däck på bilen, Jonas skulle gjort det på jobbet igår, men glömde ta med de på jobbet så de fick göra det nu på kvällskvisten..


Lite bilder innan jag ska gå göra mig klar för att åka på affären och handla lite inför imorn.. Vi ska ha Halloweenfest här imorn, hoppas det blir trevligt. =)

Ett kort inlägg men en bra början för att komma igen för förlorad "bloggtid" =P


GLÖM INTE ATT STÄLLA OM KLOCKAN I HELGEN!! =)

   Ute i snön.. =)

 Mys i mammas och pappas säng! =)

 Lillebror ser upp till storasyster! =)

  Härlig stil!! =D

 Minnesplatsen för mormor! =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards