My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 29 juni 2013

"I wanna scream and shout and let it all out"

Av Malin Skogström - 29 juni 2013 05:45

Varför ska livet vara så himla komlicerat ibland? Man tror att man är omringad av människor som gör allt för mig ochoch ställer upp då jag behöver det. Men så är nog inte fallet. Bara de senaste veckorna har jag upptäkt att det finns folk omkring mig som verkligen bara drara energi, jag trodde jag hade rensat bort det, men tdligen har jag gjort ett dåligt jobb! =/


Just nu vet jag inte riktigt hur jag ska uttrycka mig i ord för vad jag än säger så blir det fel, vad jag än känner så är det fel och vad jag än gör så blir det fel. Jag vill inte behöve gå omkring o känna såhär.

En vänskap för mig är ömsesifig om man ska kunna fråga varandra hur man mår, man ska kunna se till den andras känslor och välmående precis på samma sätt som man ser till sin egen! Även om jag har en dålig dag så kan det faktiskt vara så att min bästa vän har en minst lkika dag, då vill jag kunna vara där för henne på samma sätt som jag hoppas att hon är dfär för mig..


Igår fick jag ett ganska plötsligt uppvaknande. Att ljuga är det fulaste jag vet och det acepterar jag verkligen inte.

att säga sager i stundens hetta för att sedan ta tillbaka det är för mig samma sak. När du väl sagt det har orden kommit ut, de har sårat och du kan inte lägga tillbaka dem i lådan som att allting var oki och att det aldrig hänt!


Jag ställer upp då jag behövs, men jag kan inte ta hur mkt som helst, jag är inte mer än mänsklig. Samma gäller när det kommer till mina barn, bara för att man har barn betyder inte det att man har utvecklat ett supersinne och kan förstå allt med barnen eller att man för den delan kan ord att de skriker konstant, jag är väldigt glad att jag har Jonas. Han har ställt upp för mig mer än någon annan någonsin har gjort!! ÄLskar honom över allt annat!!

Jag har även riktigt bra vänner som skulle gå genom eld för mig för att jags kulle må bra, men hon skulle aldrig kräva något tillbaka! Det är bara självklart att jag gör samma sak tillbaka!


Vi har den senatse tiden varit en grupp människor som är så olika att man verkligen inte kan komma överrens, men vi gör vårt bästa, men när det kommer till kritan så funkade det i alal fall inte, så jag valde att dra mig ur och få mig själv på fötterna igen och hålla mig utanför denna grupp för att undvika en massa bråk och eventuella konflikter, Det känndes bra från början, men sen fick jag en massa skit för att jag gjorde det, man skulle minsann kunna lösa alla våra olikheter o umgås ändå, men jag tänker inte bli runtpyttad hit o dit för att försöka gila folk, om jag inte tycker om en person då säger jag det och sen får det vara, jag gör inget väsen av det, jag låter det vara så, man kan inte älska alla människor!! Det måste alla människor runt omkring ocå kunna acceptera, o kan man inte det skulle jag verkligen inte påstå att man är en riktig vän!


Klivit upp tidigt o lade mig sent svårt att sova när man har så mkt i huvudet.. Finns så mkt som jag skulle vilja säga, men jag gör inte det, finns så himla mkt som jag skulle vilja göra, men jag gör inte det! Men nu är det ändrig! Om jag vill göta något då gör jag det! Om jag vill uttrycka mig och jag menar det då kommer jag att göra det!!" Accepteras det, bra, då kan vi fortsätta tillsammans, men gör det inte det så är vi nog inge bra för varann!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards