My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 11 september 2013

Min bok har kommit!!

Av Malin Skogström - 11 september 2013 13:02

Idag har jag hunnit med en hel del. =)

Lämnade barnen på dagis kl 9, träffade då en gammal bekant som jag surrade med en stund himlnarns trevligt, ska väl ta o åka dit på fika någon dag. hennes sambo bjöd in hela familjen sist Jonas hjälpte han med bilen =)


När jag kom hem städade jag undan leksaker och bäddade alla sängar samt vattnade blommor innan jag körde en sväng med dammsugaren. Sen kom jag på att jag ville ju baka så varför inte passa på att göra det innan jag ska på jobbet =P

Jag gjorde chokladsnittar, rulltårta och då vart de lite äggvita över så det vart maränger oxå! =)


Sen gjorde jag lunch till mig o Jonas, förberede även min middag som jag ska ha till jobbet =)

till slut så gick jag en sväng med vovven såklart! =) Har köpt någon sorts balsamspray till honom, så nu ska han väl bli snygg! =)


Idag fick jag sms från bibloteket i Timrå om attt min bok som jag beställde på fjärrlån har kommit! JAg måste bara åka dit och hämta den så jag kan börja läsa, så som jag har längtat efter denna bok!!


Jag ska vänta på posten sen åker jag iväg och fixar så jag kan få den och sen tror jag att det blir ett litet stopp hos Fru Jalonen en sväng innan jag ska åka och jobba.


Allt går så himla bra nu och det känns så himla skönt! =)

Söker jobb en massa fast att jag har en massa jobb redan =P

Jag behöver fler! =P hehe


O vi ska snart till STOCKHOLM!!! Vi sakanr er där nere!! Bara så ni vet!! Vi längtar verkligen tills vi ska komma ner! Vi måste åka ner oftare säger vi jämt men nu kanske vi kan göra det.


Vi ska neröver i oktober och november så då kanske vi kan stanna till och ses en stund. Men först måste vi veta om det blir en långresa eller inte. =P


Snart är det även säsongspremiär av Greys Anatomy. som jag längtar till det med!! haha

Jag och Lenitha har bestämt att vi ska ha onsdagsmys då det äntligen börjar. =)


Nej! Nu ska jag göra mig klart vänta på posten och sen åka!!! ha en bra dag allesammans! =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards