My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Malin Skogström - 23 oktober 2013 23:03

Det är min person det! Finns ingen bättre än henne! :-D åh vad jag älskar dig!! <3 <3
Jag har haft en helt underbara kväll. Blev bjuden på scones när jag kom för att jag missat middag.. Tack underbaraste! Blev bjuden på muffins med after eight fluff på. Tack älskade!
Vi på började paketkalederarna på riktigt. Så himla bra kväll!!
Saknade barnen lite. Men får ju vara med dem imorn! :-)

Imorn blir det jobb redan från 8 ändå fram till 19. Tur att det är varierande jobb.

Blev uppringd från ännu ett jobb till som jag sökt. De ville ha mig o jag låg högst på deras lista, de sa att jag hade bäst cv o referenser och det är så himla kul att höra. Denna gång var det personlig assistans åt en 3 årig flicka! :-)

Nu ska jag sova! Längtar ännu mer till min fest nu!! Efter ikväll!! Åh vad jag längtar!!! :-D

Av Malin Skogström - 23 oktober 2013 11:04

Igår fick jag jobba över och då blev det sen middag. ;-) sånt som händer.
Igår var en toppenkväll!! :-)
Prata med en ny vän och fick ur mig ganska mycket jag hade på hjärtat. ;-) skönt.. Så idag känns allt toppen. :-)

Det är så himla mysigt med små barn. Och jag tycker det är kul att man blir berodd att få vara barnvakt. Hwöt underbart. Att få rå om de små livet själv. Såååå mysigt!! Tack! :-) :-)

Idag blir det dubbeljobb. Slutar sent o då blir det direkt till min person som gäller! Muffinsmys och julpyssel!! Så bra!!
Gäller att bli klar snart är det då att pynta! Men först min födelsedag! ;-) och min fest!! :-)
Många som sagt att de kommer. Längtar! Kommer bli superbra! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards