My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 9 maj 2014

Äntligen fredag??

Av Malin Skogström - 9 maj 2014 07:05

Idag fick det bli en "latbloggning". Det är inte ofta jag får möglighet att sitta vid datorn och göra ett inlägg men nu fick det bli så, har en liten stund över nu innan jag måste åka o jobba lite innan jag tänkte handla lite mat till helgen o sen åka o jobba igen! =D

Jag har min första inskolning idag och det kan bli spännande, jag har aldrig haft det förrut så det ska bli himla kul, tjejen som kommer har jobbat tidigare men det är en del som är förändrat sedan sist så det kan vara bra om vi kör en mini-inskolning som sagt.

När jag kommer hem ikväll blir det bara en massa mys! Eftersom barnen är lediga imorn så får de gärna vara vakna då jag kommer hem! =D


Igår åkte jag o Matilda hem till Cissi o hennes Ludvig, Matilda var lite blyg i början men Ludvig hyan spexade och skulle verkligen visa vad han kunde! =D Gobarnen! =D

Imorn blir det dop, jag slog in doppresenten igår så nu är den helt klar, saknas bara ett kort. =P ska kolla om jag hittar något bra.


Idag ska jag även lugna ner en vikarie som jobbade eftermiddagen för mig igår hon fick sig tydligen en känga av föräldern när hen kom o hämtade barnet. Det är ju verkligen inte lätt och ta sånt som vikarie då man inte känner personerna på samma sätt som en annan gör! =P hehe


Igår hade vi personalmöte så nu är min semester SPIKAD!! Härligt, nu ska jag bara se till att pappa kan bestämma när de ska komma någon gång så jag vet om jag kan ta på mig lite extra pass eller inte. Han säger att det ska kolla på det så jag hoppas jag får veta snart.


Fick brev från Sjukhuset ang Kaspians njure igår och de enda som de skrev var att de hade skrivit till Uppsala utan att få svar och att ett nytt brev hade skickats för att se vad det är som tar sådan tid, VI VILL JU VETA vad det är som händer, nu är det MAJ och han gjorde sitt ultraljud i DECEMBER, hur lång tid kan det ta för att bestämma något igentligen. HAn är ju liksom inte så gammal han borde prioriteras tycker jag..

Nog om det!!


Nu ska jag klä mig regntåligt, det regnar ute! Sen blir det paraply som jag inte ser ut som en blöt hund då jag kommer till jobbet..

Ha en underbart trevlig kväll allesammans!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards