My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 16 januari 2015

Sega jag!! =D

Av Malin Skogström - 16 januari 2015 11:01

Nu var det alldeles för längesedan som jag skrev här, men jag får väl som jag alltid säger förslka bli bättre på det! =P haha


Just nu har jag nästäppa, förkyldning som inte är så himla kul, jag är inte så himla dålig, så jag sak jobba ändå =P
Har hel helg med jobba framför mig, mjukstartar med kort pass idag, imorn och söndag blir det långa dagar, sedan blir det korta pass mån o tis. men på onsdag då ska vi ha lååångt möte, ska göra om genomförandeplanen, kolla ordentliget på schema och se hur det blir till våren, samt det gamla vanliga som, man brukar gå igenom på möten med chefen och arbetskamraterna.. =)


Jag ska alldeles strax gå och fixa lunch till mig o Jonas innan jag ska gå med Gizmo och sedan bege mig mot jobbet, kanske kan hinna in på dollar en snabbis oxå, får se vad klockan blir och om eller jag kanska får en KAFFEGÄST innan jag måste bege mig =P


Men det blir en massa stavfel hela tiden nu så jag tro att jag måste sluta skriva och återkomma en annan dag!!
Har köpt ny telefon nu, så då kan jag kanske se till att blogga lite mer i mobilen igen =P

Ha en bra helg allesammans!! =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards