My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 10 januari 2016

Året som gått

Av Malin Skogström - 10 januari 2016 14:30

Jag brukar ju göra ett inlägg med bilder från året som gått, men i år har vi faktiskt varit lite dåliga på att använda kameran, men jag kommer att ha en resume i alla fall och se hur det går med bilder. dett är den bästa bilen på hela årsslutet. Jag tycker det är så himla kul att titta tillbaka på året som gått, se vilka förändringar som har skett och hur utvecklingen på barnen varit! Kommer bli en bra återblick det här!

Bättre sent än aldrig eller vad säger man!! hehe


Januari:

*Kusinerna samlade, saknas bara 1 =D

*Hugo fyllde 3 år

*Max fyllde 13år (ingen kamera, ingen bild)

   


Februari:

*Maya blev 4år

*Grim's dop, jag blev fadder!

   


Mars:

*Vi hade varit gifta 2 år! =D (ingen bild)

*Solförmörkelse

*Julia fyllde 2 år (ingen kamera, inge bild)

*Jonas fyllde 30 år

           

April:

*Pappa fyllde 49 år (ingen bild, vi var ej med på firandet)

*Hos Jalonens, alla barn utom 1 på bild

*PÅSK

*Planterade blommor til påsk

       


Maj:

*Milo fyllde 3år (ingen bild)

*Irinna fyllde 4 år

*Mattias fyllde 35år (ingen bild)

*Axel föddes

   


Juni:

*Mamma fyllde 45år (firades i okt, ingen bild)

*Kaspian blev 3 år!

*Midsommar firades med dem närmaste i Stugan (jag jobbade)

*Sa hej då till Gamla förskolan

       


Juli:

*Matilda 4år!

*Furuvikbesök över helgen

*Fick fick plus på stickan (NR 3 på väg, 4 test kan ju inte ha fel!)

*Jalonen/Skogström barnen, ALLA

*Trollska skogen, mysigt!

*Hamnyra, se Bollibompadraken

*Varmt vatten i poolen i stugan

                   

Augusti:

*Natalie fyllde 10år (ingen bild)

*Ann-Marie fyllde 61 år (ingen bild)

*Partylite Konferans i ÖREBRO

*Jag började studera teckenspråk (ingen bild)

*Jonas fick fast anställning!!!! (ingen bild)

*Vi flyttade till radhus!!

*Barnen började på nya Förskolan (ingen bild)

   

   


September:

*Innevecka 1 med skolan, fick träffa massa underbara människor! (ingen bild)

*Ingrid fyllde 79 år (ingen bild)

*Lex fyllde 4 år (ingen bild)

*Lenitha fyllde 29 år (ingen bild)

*En veckas resa till Ullared med mamma och Sara (svägerska, INGEN BILD)

*Kommit i ordning i huset, lite i alla fall

   


Oktober:

*Innevecka 2 med skolan (ingen bild)

*Tea fyllde 11år (ingen bild)

*Fira mamma o Tommy, 45 år o 55 år

*Utelek i höstfina vädret, med morfar

*Ultraljud, fick sen den lilla bebben i magen!!

       

 


November:

*Begravning för John som tyvärr fått lämna oss (ingen bild)

*Daniel fyllde 25 år

*Jag fyllde 27år

*Julbak med barnen

*Jag o Jonas tog en helkväll ensamma, barnfritt, mat o film (inge bild)

       


December:

*Innevecka 3 med skolan! underbara människor i min klass (ingen bild)

*Julfest med Jonas jobb

*Tommy fyllde 55 år 

*Första snön som tyvärr inte stannade
*Filippa fyllde 2år

*Sion fyllde 3år

*Lucia på förskolan (ingen bild)

*Lilla julafton med Danne o Sara

*Julafton hos oss

*Nyårsafton hos Höglunds i ljustorp

*Grim fyllde 1år (på nyårsafton)

*Nyårspuss mellan Matilda o Lex

     

                   




Ja det var väl allt, hoppa alla får en god fortsättning på året!

Hoppas jag inte glömt något!! i så fall ber jag om ursäkt!!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards