My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 2 december 2011

sjukgymnast..

Av Malin Skogström - 2 december 2011 17:25

Idag hade jag tid hos sjukgymnasten för att kolla min rygg, eftersom jag är gravid så tätt inpå min föra graviditet så har jag otroliga problem med fogarna redan..

När jag kom dit pratade vi lite och sen gjorde hon en undersökning på mig, hon konstaterade att det jag var allmänt svag i ryggen, dessutom problem med fogarna och att de gjorde ont i bäckenet! Så jag fick order om att ha mitt bälte på mig, fick även med mig TENS elektroder att ha på ryggen se om det hjälpte, det är någon form av nervstimulering och muskelträning! =) Fick även lite övningar som måste göras och sen fick jag ordination på Vattengympa, så att vi kan stoppa det onda i ryggen eller i alla fall se till så att det inte bli värre än det är.. Får se vad som hjälper, jag ska komma tillbaka nästa fredag! =)


Vi har bytt från babyskydd till en större bilstol till Matilda, hon är så lång så hon får inte plats i babyskyddet längre!

Hon har inte riktigt lärt sig att sitta så bra i den än, så fort hon somnar så faller huvudet framåt =P


Och dessutom så är vi på jakt efter en ny vagn, vi kan ju som sagt inte ha den vi har så länge till, de måste få plats två i den nu. Men jag får se vad de blir för något. =) Spännande det här. =)


Jag har varen en snabbis in på Dollar Store idag med, köpte med mig lite aluminiumfolie, och fryspåsar, de tog ju slut då jag gjorde lussebullar i morse.. =)


Nu ska jag sätta mig på golvet med Matilda en sväng.. =)

HA en toppen helg allesammans!

 
 
Ingen bild

Kamilla

12 december 2011 12:43

Hej! Jättegrattis igen till graviditeten! Hoppas hoppas att vi kan få till en dejt den här veckan! :)

Malin Skogström

14 december 2011 13:50

Tack Tack! =D Ja det hoppas jag med! =) Skulle vara otroligt roligt! =)

 
Ingen bild

Kamilla

18 december 2011 15:59

Vad har du för dig nu till veckan då?? :)

Malin Skogström

20 december 2011 11:11

Alldeles för mkt vill jag lova, så mkt som måste fixas innan vi far söderut på fredag! :(
Kramar

 
Ingen bild

Kamilla

20 december 2011 15:21

Men ni får ha det så skoj! God jul och gott nytt år och allt sånt! :) Men vi kanske höres något mer innan året är slut! Sedan kommer ett nytt år med nya möjligheter, hoppas vi ses under 2012 i alla fall! :P Det tycker jag att vi borde kunna fixa. Kör lugnt!! Hälsa alla jag känner! Puss!

Malin Skogström

21 december 2011 14:56

Ja men tack det samma! =) Klart att vi ska hinna med det! =D Ha det så trevligt ni med och hoppas ni får en fin jul o nyår.. =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards