My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Malin Skogström - 6 november 2013 22:44

Fy fasen vad rätt jag kan ha ibland!!!
Ojoj, lita alltid på din magkänsla!!
HA! Jag hade rätt!
Dock tråkigt att ha rätt ibland, men skönt att jag kan lita på min magkänsla, det som var poängen med det hela!

Av Malin Skogström - 6 november 2013 20:58

Uppdaterat bloggappen och det blev lite förändring. Positivt. ;-)

Hos oss är äntligen magsjuka med tillhörande sjukdommar över!!! Imorn återgår vi till vardagen!! Äntligen! Ska bli skönt att få komma hemifrån. ;-)
Matilda saknar sina kompisar på dagis. Märks så himla mycket nu när hon varit hemma sedan tisdag före veckan.

Kaspia har blivit jätte duktig på att säga "Tack" så fort han får något oavsett om det är mat leksak kläder. Han säger tack. ;-) sötungen!! :-)

Matilda har förälskad sig i spelet Lotto, hon ska spela hela tiden. ;-)

Har ordnat lite till inför festen idag.
Har även städat ut allt som har med magsjuka att göra, haft fönster öppna,bytt alla sängkläder, badat o duscha allihopa, tvätta med sprit i hela.lägenhet, golv, sängar, dörrar, toa, vask o alla andra tänkbara ytor!

Nu ska det inte komma hit igen hoppas jag! ;-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards