My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Malin Skogström - 12 november 2013 23:22

Jag tror verkligen att det är det bästa. Just nu vet jag att de människor som finns.omkring mig bara drar en massa energi. Jag vet att jag borde backa, men gör inte det. Jag vet att jag inte behöver ha sista ordet. Jag vet att jag är dålig på allt detta. Men jag försöker verkligen bli bättre!!
Jag har gett lösen till dem som frågar efter det och till dem som jag vet bryr sig tillräckligt o vill läsa.
Just nu är en jobbig period. Jag gör mitt bästa för att klara av den! Har många nära o kära som ställer upp. Älskar dem alla på samma sätt!!!

Lång dag lämnade hemma 8, kom hem 22. Jobb o pmöte. Nu ska jag verkligen sova.

Av Malin Skogström - 12 november 2013 14:16

Dårar och respekt!!

Av Malin Skogström - 12 november 2013 12:21

När Jonas är sen till jobbet ringer han chefen prick sju då han börjar o säger att han är sen. Vilken jag tycker är helt rätt. Samma om man ska ha möte som man tyvärr måste missa meddelar man i tid inte farao meddelar man det när mötet är slut.
Jag kan känna samma sak på ändra saker som kalas eller min fest i lördags. Om det finns ett osadatum håller man sig till det. Sen om det uppstår en plötslig sjukdom finns det undantag. Men att planera annat o strunta i att komma är fruktansvärt dåligt och taskigt mot värden/värdinnan.
Och att sen inte ens ha stake att be om ursäkt för det man gör är ännu sämre! Usch vilka hemska människor!! Vill inte ha med sådant folk att göra! Dem kan hålla sig långt borta från mig!!! Usla energitjuvar!!!


Idag är det jobb o sedan p-möte. Kommer hem sent idag. Drygt. :-/ men så kan de vara ibland..
Imorn är det dubbelpass jobb o pysselkväll hos min person!! Kommer bli toppen.. :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards