My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 5 december 2014

Julbord o julklappar på K.

Av Malin Skogström - 5 december 2014 14:59

Veckan har gått APfort verkligen, jag hann inte riktig med att det var måndag och nu är det fredag, men det kan ju ha o göra med att jag har haft ganska fullt upp med massa ting denna veckan, jobba på vivsta tillsammans med gamla klasskamrater, himla kul men ganska knepigt då vi gick tillsammans i högstadiet.

Möte på Hab med jobbet, utbildningsdag i gnarp, ännu mer jobb på vivsta, ass-möte och schema läggning inför helgerna som kommer både stora och små! Föreläsning om Barn med ADHD/ADD, Autism, tourettes m.m Första delen av föreläsningen var ganska tråkig, men andra delan var väldigt spännande och intressant!

Samtidigt så har jag kämpat för att slippa denna jätt tråkiga influensa eller förkyldning som kommer krypandes men det har inte gått så himla bra, nu kommer den och bankar på!! Mest ont i halsen, men lite täppt i näsan på morgonen oxå =( Men jag hoppas det går över snart.


Ikväll är jag bjuden på julbord tillsammans med alla kollegor från Alens skola. Det ska bli så himla kul, jag trivdes så himla bra med dem människorna och på den arbetsplatsen, känns jätte kul! =)


Imorn blir det Kalas för Tommy som fyllde år i veckan och på kvällen var det tänkt att gå på Jonas julbord med hans jobb men får se hur det blir det den saken.


Nu sitter jag och har målat naglarna, fixat örhängen i form av julkulor, slagit in julklappen jag ska ha med, sminkat mig, så nu ska jag väl bara klä mig, men det får bli precis innan jag ska åka =P vet aldrig vad barnen kan hitta på =P


Har planerat in lite jobb i mellandagarna trots att jag egentligen ville ha långsemester, men eftersom det inte finns någon som kan jobba får jag hoppa in lite extra, det gör inte så mycket, jag är ledig dem viktigaste dagarna som är 22-26, men jobbar bara halvdagar 27-28 sedan ledig igen =P hehe!!


Nu sk jag göra klart det sista och mys alite med barnen innan jag sak dra iväg!!


HA en superbra helg allesammans!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards