My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2015

Tisdag

Av Malin Skogström - 27 oktober 2015 10:19

Idag när jag skulle skjtsa barnen till Dagis, går dem ut förat innan jag kommer strax efter. Innan jag hinner komma ut så komer MAtilda inrusandes och ropar, mamma, mamma, det är ett spöke där ute!!! 

Kommer ut och ser att buskarna rör sig lite i vinden, så jag säger till henne som det är att det blåser och det är inget spöke.

Så när vi kommer till dagis berättar Matilda händelsen för fröken som säger till mig, Ja, Barn är ju mer mottagliga och Alla Helgon närmar sig. =P Hm, finns det spöken här kanske? eller kommer dem o hälsar på nu när det är den helgen som kommer. 

Igår hade jag kryddparty, var längesedan nu men kändes som att det var på tiden. Kul att så många kunde komma, lite synd att alla som jag bjöd inte kunde komma, men så är det ju. Alla kan inte komma samma dag. Mem mu fick jag äntligen mina kryddor som jag längtat efter. 


Just nu har jag höstlov och det är himla skönt att inte ha en massa plugg att tänka på just nu, finns annat som jag behöver tänka på. Men på på måndag skall vi åka till skolan. Det kommer bli så himla kul, hoppas jag. 

Nästa vecka blir det även begravnig för STYV-FAR-FAR. (skriver stora bokstäver då det finns dem som läser för fort och misstolkar det jag skriver) 

Så jag kommer att missa en av skoldagarna, hoppas allt det inte är en av dem viktgaste dagarna. =D 


På torsdag ska jag o Jonas äta Lunch tillsammans, var längesedan vi gjorde det. kommer bli mysigt. Har även bjudit in Danne och Sara att göra oss sällskap..


Matilda fortsötter sin trots, samt KAspian är lika "flummig" som vanligt!! =P haha dem säger det på dagis oxå, han blir okoncentrerad så lätt, speciellt vid tillfällen som matsituationen eller påklädning i hallen vid utgång, får påminna honom flera gånger vad det är han ska göra. Roliga lilla flummiga kille! Min flummig kille. 


Börjar få bra med ordning här hemma nu, och det känns ksönt. bara lite saker som skall fixas men det kommer väl så småningom. =D =D

'

Nu ska jag ptergå till min tv en stund innan jag ska göra lunch till mig och sedan ta en prommenad med Gizmo. =D 

Alla som läser får ha en bra höstlovsvecka, även dem som inte ha lov. =D


<3 <3 <3

 
 
Ingen bild

Camilla

30 oktober 2015 17:15

Det var snällt 😀
Förstod att det var mig du menade 😕

Malin Skogström

30 oktober 2015 19:28

Det jag skriver är aldrig riktat mot EN person, men tar du åt dig så vet du med dig att du gör det jag skriver om. Du är inte ensam om att snabbläsa! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards